19 Ağustos 2009

Masör Ve Ben

Masaj

Hafta sonu, yapacak bir işim yok ve canım çok sıkılıyor. Sıkıntıdan kurtulmak için can havliyle TV'yi açıyorum ve şuursuzca kanallar arasında zaplıyorum. Bir ara kanalın birinde bayanların güzelleşmek için yaptırdığı bir tür masaj terapi yöntemi gözüme takılınca, biraz canlanır gibi oluyorum. Neticede Muhasebe yapan, sabahtan akşama, başkasının parasının hesabını tutan ve erken yaşta antropoz'a girme riski bulunan bir insan olarak, bu masaj işini yaptığımı hayal ediyorum. Düşünsenize, sabahtan akşama kadar, cillop gibi hatunlar elinizin altında ve onlara dokunmanız için size para ödüyorlar. Akşam'a kadar patronunuzun parasının hesabını tutmak, amortisman, envanter, bilanço, gelir gider tabloları yok, onun yerine neredeyse çıplak sayılacak, ilik gibi hatunlar önünüze uzanıyor, sizde onların muhteşem engebeleri, vadileri arasında dolaşıyorsunuz, ipek gibi tenleri yoğuruyor, onlarla ahenkle dans ediyorsunuz.

Yav iyice manyadım yine, o zaman arkadaşlar buradan çıkartılacak sonuç; Muhasebe'den uzak durun ve tatil yapmayı ihmal etmeyin.

Hiç yorum yok: