14 Temmuz 2009

Reyting Rekortmeni Dizi ve Film Projesi Bölüm I

Son zamanlarda TV'de izlediğim dizilere bakıyorum ve niyeti bozuyorum, bende dizi çekecem abi. Dizinin reytinglerini sağlama almak için de çok orijinal fikirlerim var.

Başrol'e seçeceğim kadın oyuncular,tek başına reyting için yeterde artar bile. Jenna Jameson, Gina Lynn, Sylvia Saint, Stacy Valentine, Eva Angelina başrolleri paylaşacaklar. Çok zengin bir alinenin, birbirinden güzel beş kızkardeşini oynayacaklar. Erkek karakterlerin hepsini tek başıma ben canlandırmayı planlıyorum. Kız kardeşlerden Jenna Jameson'ın, canlandıracağı, sado mazo takıntılı en büyük kızkardeşin aşık olduğu bahçıvan karakterini, Jenna Jameson'un küçüğü olan ve sevgiye aç, ürkek kardeşi canlandıran Eva Angelina'nın aşık olduğu şofer rolünü, kıskançlığı ile dikkatleri üzerine çeken Gina Lynn'in erkek arkadaşı olan muslukçu rolünü, Gina Lynn'in küçüğü Sylvia'nın aşık olduğu postacı rolünü ve süte olan düşüknülüğü ile dikkat çeken en küçük kardeş rolünde Stacy Valentin'in sevgilisi olan mahallenin sütçüsü rolünde de yine ben olacağım.

Film sabah süt teslimi için eve gelmemle başlıyor, kapıyı açan en küçük kardeş, karşısında beyaz sütçü üniformaları içinde, elimde de sterlize, sağlıklı sütler varken beni görünce kendini kaybediyor ve hemen süt arabasının arkasındaki aşk yuvamızda oynaşmaya başlıyoruz, arada yasyık olmayacağı için reytingi düşün artık siz. Süt teslimatını yaptıktan sonra ben oradan ayrılıyorum, küçük kardeş ise yüzünde bit gülümseme ve sütlerle eve giriyor. Büyük abla biraz şüphelense de küçük akrdeşine olan sevgisi ve güveni hemen devreye giriyor ve düşündüklerinden dolayı kendini cezalandırması için bahçıvanı çağırıyor. Bahçıvan görevini bildiği için tam teçhizatlı (deri kıyafetler, kamçılar, mumlar, çengeller ve diğer aksesuarlar) olarak geliyor. Jenna cezalandırlımak istediğini söyler söylemez, bahçıvan bir kaplan gibi atılıyor, hemen gürültülü bir rock müzik açılıyor ve görev büyük bir ihtimamla yerine getiriliyor. (bu kısımlarda yastık var ama kullanım amacı farklı) Bahçıvan büyük kız kardeşi cezalandırıp, kendini ödüllendirdikten sonra görevini başarıyla yerine getirmiş olmanın verdiği mutluluk ifadesi ile bahçeye dönüyor.

Tahmin edebileceğiniz gibi, arada gereksiz aktivitelerin anlatıldığı kısımlar olacak kahvaltılar, öğlen yemekleri, gezmelere gitmeler falan, ama her bölümde en az 2-3 adet reyting patlaması yaratacak, şok edici, sanatsal sahneler olacak.

Bölüm I hakkında size verebileceğim detaylar bu kadar. Projemin çalınması ihtimali olduğu için daha fazla anlatmak istemiyorum, aslında bu kadarı bile fazlaydı ya neyse. Sözün özü oskar'a aday bir proje oyuncularının en az 3-4 tanesi oskar alır bence.

Hiç yorum yok: