20 Haziran 2009

Beren Saat Bülent İnal Ayrılığı

Beren Saat ile Bülent İnal yollarını ayırma kararı aldılar. Çift ayrılık kararı almalarında Beren Saat'in "Aşk-ı Memnu" dizisindeki öpüşme sahnelerinin etkisinin olmadığını bu iddiaların gerçeği yansıtmadığını söyledi.

Aşk'ı Memnu dizisindeki öpüşme sahneleri olay yaratan, Beren Saat, ayrılık kararları hakkında ve çıkan dedikodularla ilgili olarak yaptığı açıklamada şunları söyledi: "ilişkimizi dizideki sahneler bitirmedi. Sonuçta Bülent Bey de oyuncu olduğu için bu tarz bir kıskançlık yaşaması söz konusu olamaz.... Bana kesinlikle o sahnelerle ilgili bir tepki göstermedi. Bu ayrılıkta ne işimin ne de üçüncü bir kişinin etkisi var. Birlikte karar verdik ve ilişkimizi bitirdik. Altında kimse bir şey aramasın.”

Bülent İnal'da yaptığı açıklamada Beren Saat'i onaylar tarzda ifadeler kullandı: "Ayrıldığımız doğru ama iddialar asılsız. İlişkiler medenice bitebilir. Bunu başka nedenlere bağlamamak gerek. Benim, Beren'in işine karışmam ve kıskançlık yapmam gibi bir şey söz konusu değil. Bunun işimiz olduğunun ikimiz de bilincindeyiz. Ben hiçbir zaman özel hayatım konusunda konuşmayı tercih etmedim. o nedenle başka açıklama yapmayacağım."

Hiç yorum yok: