15 Eylül 2008

Ebru Şallı'dan Canlı Plates Dersleri

Ünlü manken Ebru Şallı Tan bayram sonrasında Türk televizyonlarında ilk kez canlı olarak yayınlanacak sabah programında ev hanımlarına plates öğretecek.

Dünyada birçok ünlünün forma girmek için tercih ettiği plates'i, Türk hanımlarına sevdirmek ve onları forma sokmak için yeni başlayacak olan programında canlı olarak plates yaptıracak. Ünlü manken'in bu farklılık için eğitimini aldım ve harika bir spor, insanlara öğretmek istiyorum dediği ve yeniliklerin bununla sınırlı kalmayacağını söylediği bildirilen haberde, birçok programdan farklı olarak yetişkinler için değil de, çocuklara yönelik yemek tarifleri verileceğini söyledi. Bu konuda çocuğumu dünyaya getirdiğim dönemde çok araştırma yaptım, çocuklar için yemek kitabı hazırladım bu birkimi mi paylaşmak istiyorum dediği iletildi.

Bakalım Ebru Şallı plates'i Türk hanımlarına sevdirmek ve programını beğendirmek konusunda ne kadar başarılı olacak.

2008-09-13 Sabah.

Hiç yorum yok: