16 Ekim 2008

Bu sözler erkek adama yakışmaz!


İbrahim Tatlıses'in, Demet Akalın için söylediği "O nasıl bir binici olduğumu iyi bilir" sözlerine Akalın'ın sevgilisi Oğuz Kayhan cevap verdi: Bu davranışlar erkek adama yakışmaz. Ancak yok olan biri bu tarz lafları edebilir.....

Tatlıses'in uçağı leş gibiydi
Ve uçağa Oğuz Kayhan da bindi! İbrahim Tatlıses ile Demet Akalın polemiğine dahil olan Kayhan, sevgilisi Akalın'a destek çıktı! İkili arasındaki atışma Akalın'ın "İbrahim Bey'in uçağını kiraladım, içi leş gibiydi" sözleriyle başlamıştı. Ünlü popçunun bu sözlerine Tatlıses, "Eskiden at, avrat, silah vardı. Atın yerini uçak aldı. Ben hiç leş gibi ata binmedim. O benim nasıl binici olduğumu iyi bilir" diye cevap vermişti.

Artık yok olmaya başladı
İbrahim Tatlıses'in ağır sözleri üzerine Demet Akalın'ın eski eşi, yeni sevgilisi Oğuz Kayhan açtı ağzını yumdu gözünü: "İbrahim Tatlıses artık yok olmaya başlamıştır. Ancak yok olan birisi bu tarz laflar edebilir. Erkek adam özellikle bir bayanın geçmişi ve geçmişinde yaşanmış olaylarla ilgili konuşmaz, bu tarz davranışlar bir erkeğe hiç yakışmaz... Tatlıses'i kınıyorum!

Ülkemizin içinden geçtiği şu kötü günlerde ünlülerimizin uğraştığı işlere bakarmısınız lütfen. Televizyonlarımızda bunlar çok önemli imiş gibi saatlerce magazin programları yayınlıyor, çok ilginç bir millet olmaya başladık, sonumuz hayır ola.
15.10.2008 Günaydın

Hiç yorum yok: