28 Temmuz 2008

El Magnifico

İnsan mükemmel olabilir mi? yoksa yaratılışı gereği, doğuştan yanlışlar yapmaya müsait zayıf bir canlı mı? Ben şahsen, bu zaafları yenebilmiş bir insan (tek insan) olarak, sizlere söyleyebileceğim tek şey, kendinizi olduğunuz gibi kabullenin ve benim gibi olmaya çalışmayın, üzülürsünüz, yapamazsınız, sizlere yazık olur.

Allah, beni yaratırken biraz daha adil davranmış, çok ileri bir zeka, muhteşem bir vücut, ve fark ettiğiniz gibi mütevazi bir kişilik, ve daha binlerce iyi güzel ve örenk özellik vermiş işte, ne yapıyım yani, ama bu ve bütün diğer üstün özellikler beni hiç bir zaman bozmadı, siz sıradan insanları her zaman sevdim ve yanınızda oldum.

Size önerebileceğim en iyi şey, mümkün olabildiğince kusursuz olabilmenizi sağlamak amacıyla ufak tüyolar vermek olabilir. Bu tiyoları kaçırmak istemiyorsanız, beni izlemeye devam edin, ama dediğim gibi sizin gibi zayıf insanların benim eriştiğim noktaya gelmesi hayal bu yüzden üzülmeyin.

Hiç yorum yok: